| | Редактори «Інтера» та телеканалу «Донбас» звітували перед органами держбезпеки «ДНР»?
Социум

Редактори «Інтера» та телеканалу «Донбас» звітували перед органами держбезпеки «ДНР»?

0
Редактори «Інтера» та телеканалу «Донбас» звітували перед органами держбезпеки «ДНР»?

Редактори «Інтера» та телеканалу «Донбас» звітували перед органами держбезпеки «ДНР»?
В інтернет потрапило листування співробітниці Міністерства державної безпеки так званої «ДНР» Тетяною Єгоровою з російським журналістом Леонідом Муравйовим, співробітниками каналів «Інтер» та «Донбас»
В інтернет потрапило листування російського журналіста Леоніда Муравйова, який навесні 2015 року намагався влаштуватися на роботу на «Інтер», але був видворений з України, зі співробітницею Міністерства державної безпеки так званої «ДНР» Тетяною Єгоровою. В листуванні, зокрема, згадується якась Маша. Скоріше за все, мова йде про екс - креативну продюсерку «Подробностей недели» на телеканалі «Інтер» (продакшн НІС) Марію Столярову. Листування датоване травнем 2015 року. За однією версією, його виклали хакери, за іншою - це зробила сама Тетяна Єгорова. Приклад листування потрапив у Twitter та Фейсбук. Повний архів листів викладений на файлообмінник ex.ua.
Зазначимо, що акаунт Тетяни Єгорової був створений у квітні 2015 року, але посилання на оприлюднене 3 серпня 2016 року листування було лише третім його твітом, повідомляє ТСН.ua. Викладений у мережу архів містить скріншоти листувань електронною поштою між нею та журналістами. У листуванні нібито обговорюються питання надання акредитації журналістам з України, Австрії, Німеччини, Британії, Франції та інших країн. В деяких листах представники українських каналів нібито обговорюють з Єгоровою майбутні телепередачі.
У листуванні згадується, зокрема, телеканал «Донбас» і ведучий програми«Человеческий фактор» Сергій Карпій, який нібито затверджував свої репортажі з працівницею т.з. «ДНР». Також листування може фактично свідчити про те, що Марія Столярова через Леоніда Муравйова звітувала про контент новин НІСу перед органами безпеки так званої «ДНР».
«Детектор медіа» намагається отримати коментарі у всіх причетних осіб. Наразі Єгор Бенкендорф недоступний для коментарів, Ігор Шувалов таОлександр Пилипець також, але Назім Бєдіров вважає оприлюднене листування підробкою. Ганна Безлюдна відмовилася від коментарів, запропонувавши звернутися до прес-служби каналу «Інтер». Роман Бочкала, який згадується у листуванні, повідомив «ДМ» наступне:
- Я не знаю, правдива ли переписка, однако, судя по фамилиям и адресам, я допускаю, что переписка имела место. Но если речь идет о том, что меня наказали за слово "террорист", как я понял, в моем материале, то меня не наказывали. Однако я допускаю, что моему руководству "влетело" за мой материал, который я качественно сделал, и им это не понравилось, и видимо, они прикрылись перед своими кураторами, заявив, что меня наказали. Но самого факта, повторюсь, не было. Как я понимаю, Муравьев, о котором идет речь, - это тот человек, которого не пустили в страну. Он если и появлялся на канале, то эпизодически. Я с ним не знаком. Какие функции он выполнял, я не знаю, но нам его представляли как некоего консультанта - может быть, он должен был быть неким звеном между теми и этими.
Редактори «Інтера» та телеканалу «Донбас» звітували перед органами держбезпеки «ДНР»?

Водночас моніторинги ефіру телеканалу «Інтер» свідчать про те, що принаймні слово «терористи» у випусках «Подробностей» протягом травня вживалося неодноразово:
Читайте также: На Донбассе местное население устроило самосуд над российскими оккупантами
Террористы из артиллерии обстреляли несколько поселков под Донецком. Интер : Передача Подробности (выпуск 20:00); 07.05.2015 20:00:00;
Террористы продолжают активно применять запрещенное вооружение. Интер :Передача Подробности (выпуск 20:00); 01.05.2015 15:30:00.
Але наприкінці травня - з початку літа 2015 року це слово дійсно стало зникати з ефіру. Та ця тенденція характерна й для інших телеканалів. Джерела «ДМ» припускають, що таким могло бути побажання Адміністрації Президента: мовляв, із терористами не ведуть перемовини, а Україна знаходиться в мінському процесі. Тож можна простежити, що слово«терористи» почало зникати і з лексикону українських політиків, залишившись лише в Арсена Яценюка.
Водночас у «Подробностях недели» про Мозгового дійсно не згадували. У листуванні, датованому 25 травня 2015 року, розповідається також про звільнення «кіборга». У день перед цим, 24 травня, з полону визволили відомого «кіборга» Олега Кузьміних, про що «Подробности недели» розповіли в першій частині випуску, що співпадає з даними листування.
Нагадаємо, в березні 2015 року Леонід Муравйов, співробітник 5-го каналу (СПб), занесений на «Дошку ганьби» за відверто пропагандистські матеріали про війну на Донбасі, планувався на посаду випускового редактора «Подробностей недели». Керівництво НІСу спочатку спростовувало цю інформацію, але Марія Столярова підтвердила факт перемовин Муравйова з каналом «Інтер» та його перебування в Україні. Пізніше стало відомо, що його видворили з України та на п’ять років заборонили в’їзд до неї.
У лютому 2016 року СБУ видворила з України та заборонило в’їзд на п’ять років самій Марії Столяровій. Причиною стало те, що 21 лютого в програмі «Подробности недели» на каналі «Інтер» вона вимовила фразу з використанням нецензурної лексики. Інцидент стався під час прямого ефіру, коли журналістка Олена Зоріна спілкувалася з родичами загиблих на Євромайдані 18-21 лютого 2014 року.
Марія Столярова пояснила «Детектору медіа», що в той момент перебувала за кадром, і ніякого зв’язку між її висловом та сюжетом не існувало: за її словами, відбулася технічна помилка. Вона запевнила, що готова вибачитися перед родичами «Небесної сотні».
Водночас телеканал «Інтер» заявляв, що обурений інцидентом в ефірі та підкреслював, що Столярова працювала не на «Інтері», а в ТОВ «Національні інформаційні системи» («НІС»). Як відомо, «НІС» готує для телеканалу випуски новин та інформаційно-аналітичні програми.
Марія Столярова також пояснила «Детектору медіа» свої публікації у Facebook у 2014 році, коли називала протестувальників на Майдані «натовпом нациків» та «орками» і симпатизувала «Беркуту», необхідністю «маскування» задля збереження лояльності російського телеканалу «РенТВ», де вона тоді працювала, і для підвищення довіри з боку «Беркуту». У травні 2014 року вона опублікувала своє фото в компанії бійців сепаратистського батальйону «Восток» з коментарем: «Дуже ввічливий батальйон "Восток"! Мої улюблені хлопці в Донецьку!». Варто також нагадати, що Марія Столярова називала у 2015 році Рамзана Кадирова «найбільшим патріотом Росії», а українців і росіян – одним народом.
«Детектор медіа»...

Еще по теме

СБУ ОПРИЛЮДНИЛА ВІДЕО, ЯК ВИПРОВАДЖУВАЛИ З УКРАЇНИ СКАНДАЛЬНУ ПРОДЮСЕРКУ

СБУ ОПРИЛЮДНИЛА ВІДЕО, ЯК ВИПРОВАДЖУВАЛИ З УКРАЇНИ СКАНДАЛЬНУ ПРОДЮСЕРКУ " ...

25-02-2016, 00:19
Столярова ніколи не працювала на нашому телеканалі, -

Столярова ніколи не працювала на нашому телеканалі, - "Інтер"

23-02-2016, 23:03
СБУ ВІЗЬМЕТЬСЯ ЗА СКАНДАЛЬНУ ШЕФ-РЕДАКТОРКУ

СБУ ВІЗЬМЕТЬСЯ ЗА СКАНДАЛЬНУ ШЕФ-РЕДАКТОРКУ "ІНТЕРА"

23-02-2016, 19:18
Редактор

Редактор "Інтера" під час сюжету про Майдан назвала Небесну Сотню "х*йнь ...

22-02-2016, 20:22
Львівська облрада вимагає позбавити ліцензії телеканал «Інтер»

Львівська облрада вимагає позбавити ліцензії телеканал «Інтер»

27-01-2016, 09:42
Інтер знову вийшлов на шлях сепаратизму. Шокуючі факти

Інтер знову вийшлов на шлях сепаратизму. Шокуючі факти

28-11-2015, 18:52
Социум

Редактор раздела Социум
Написать на e-mail