| | Як саме телеканал «Інтер» співпрацював з «ДНР»
Социум

Як саме телеканал «Інтер» співпрацював з «ДНР»

0
Як саме телеканал «Інтер» співпрацював з «ДНР»

Як саме телеканал «Інтер» співпрацював з «ДНР»
Подробиці «службового роману» Леоніда Муравйова та Марії Столярової
Одразу за оприлюдненням вмісту поштової скриньки співробітниці «міністерства інформації ДНР» Тетяни Єгорової сайт «ОРДІЛО», що контролюється представниками волонтерської організації «Миротворець»,оприлюднив зламану поштову скриньку російського журналіста Леоніда Муравйова. Муравйов був висланий з України в березні 2015-го року Службою безпеки України. Попри це, він, можливо, продовжував тісне співробітництво зі своєю колегою Марією Столяровою, яка працювала на телеканалі «Інтер» у НІСі (на фото). Якщо, принаймні, припустити, що листи зі зламаних скриньок відповідають дійсності, деякі свідоцтва чому вже наводив«ДМ».
Інформація про те, що громадянка Росії Марія Столярова виконує обов’язки екс-креативного продюсера телепередачі «Подробности недели», сталавідома 1 грудня 2014 року. Не виключено, що матеріали стосовно Столярової вже в той час почали накопичуватися в СБУ, однак видимих причин реалізувати їх не було, оскільки існував досить високий ризик звинувачення у «наступі на свободу слова».
З дампу поштової скриньки російського журналіста Леоніда Муравйова видно, що посилання на свої репортажі з окупованих територій, які він знімав для російського «5 каналу», він направив на адресу Марії Столярової ще 24-го червня 2014 року, імовірно, для підтвердження свого професійного рівня.
Як саме телеканал «Інтер» співпрацював з «ДНР»

Натисніть, щоб збільшити
Як і Марія Столярова, читачі можуть гідно оцінити «професійну» роботу Леоніда Муравйова в ході висвітлення початку жорстокого гарячого конфлікту на Донбасі, яка в повній мірі відповідає стандартам класичних російських медіа.
Читайте также: На Донетчине заочно осудят бывшего милиционера, перешедшего на сторону «ДНР»
Відносини Столярової з Муравйовим були досить близькими. Часто вони обговорювали в листуванні і приватні питання. За деякими даними, Столярова навіть залишила Муравйову та його нареченій квартиру в Москві на час своєї роботи в Києві. У деяких листах Столярова називає Муравйова – «милий».
Ще 7 лютого 2015 року Муравйов знімає відео обміну полоненими, та відправляє їх співробітнику російського 5-го каналу Олексію Панасевичу.
Як саме телеканал «Інтер» співпрацював з «ДНР»

Натисніть, щоб збільшити
А вже 18 лютого 2015 року він купує авіаквиток до Києва, про що повідомляє Марію Столярову. Тодішній креативний продюсер «Подробностей недели», у відповідь, надсилає йому скан-копію листа ТОВ «Національні інформаційні системи» на адресу Державної прикордонної служби, в якому повідомляється, що Муравйов «буде працювати редактором програми «Подробиці тижня».
Лист підписаний Назімом Бедіровим.
Як саме телеканал «Інтер» співпрацював з «ДНР»

Натисніть, щоб збільшити
А вже 21 лютого 2015 року Муравйов готує для Столярової текст-синхрон для передачі про Мар’їнку та зруйнування. З цього починається доволі активне співробітництво Муравйова та «Подробностей недели»
Як саме телеканал «Інтер» співпрацював з «ДНР»

Читайте также: Новый «мэр» оккупированной Горловки из-за угроз нанял себе охрану
Натисніть, щоб збільшити
Коли наступного разу Муравйов летить в Київ з Казані 3 березня 2015 року, лист для прикордонників, де вказано, що «Муравйов Леонід запрошений на посаду другого редактора програми «Подробности недели» на ТК ІНТЕР», вже підписує тодішній директор ТОВ «НІС» С.В. Логунов.
Як саме телеканал «Інтер» співпрацював з «ДНР»

Натисніть, щоб збільшити
А вже через 10 днів – 13 березня 2015 року – новопризначений директор ТОВ «НІС» Олександр Пилипець заявляє, що "Журналист “5 канала” России Леонид Муравьев не имеет никакого отношения к передаче “Подробности недели” и не является сотрудником “НИС” (https://archive.is/SSKyi - посилання заархівовано на випадок, якщо телеканал видалить цю публікацію).
Ще через тиждень, 19 березня 2015 року, сайт «Дуся» з посиланням на власні джерела повідомив, що Муравйова було вислано з території України із забороною в’їзду на 5 років. Однак, як свідчить подальше листування, це аж ніяк не завадило російському журналісту успішно співпрацювати з українським телеканалом.
Вже 22-го березня 2015 року Муравйов з кореспондентом каналу «Інтер» Андрієм Лащем (який пізніше за допомогою Муравйова отримав акредитацію в «міністерстві інформації ДНР») записували «псевдо-прямий ефір» з центральної площі Донецька. «Дима», до якого у псевдо-прямому репортажі звертається журналіст, це, очевидно, ведучий програми Дмитро Анопченко.
detector.media...

Еще по теме

Редактори «Інтера» та телеканалу «Донбас» звітували перед органами держбезп ...

Редактори «Інтера» та телеканалу «Донбас» звітували перед органами держбезп ...

4-08-2016, 09:59
«Укрзалізниця» поскаржилася Нацраді на «Інтер» за поширення недостовірної і ...

«Укрзалізниця» поскаржилася Нацраді на «Інтер» за поширення недостовірної і ...

28-04-2016, 11:46
СБУ ОПРИЛЮДНИЛА ВІДЕО, ЯК ВИПРОВАДЖУВАЛИ З УКРАЇНИ СКАНДАЛЬНУ ПРОДЮСЕРКУ

СБУ ОПРИЛЮДНИЛА ВІДЕО, ЯК ВИПРОВАДЖУВАЛИ З УКРАЇНИ СКАНДАЛЬНУ ПРОДЮСЕРКУ " ...

25-02-2016, 00:19
Столярова ніколи не працювала на нашому телеканалі, -

Столярова ніколи не працювала на нашому телеканалі, - "Інтер"

23-02-2016, 23:03
Редактор

Редактор "Інтера" під час сюжету про Майдан назвала Небесну Сотню "х*йнь ...

22-02-2016, 20:22
Інтер знову вийшлов на шлях сепаратизму. Шокуючі факти

Інтер знову вийшлов на шлях сепаратизму. Шокуючі факти

28-11-2015, 18:52
Социум

Редактор раздела Социум
Написать на e-mail